Odzież firmowa nie tylko na poczcie

odzież firmowa

odzież firmowa

Jednakowo ubrani pracownicy są nie tylko wizytówką firmy, ale jednocześnie tworzą jej tożsamość i kreują pozytywny wizerunek. Z tego powodu coraz więcej pracodawców decyduje się na wprowadzania obowiązkowych strojów dla pracowników, w szczególności tych, którzy mają bezpośredni kontakt z klientami zewnętrznymi. Przykładem firmy, która jako jedna z pierwszych wprowadziła służbowe ubrania, była Poczta Polska. W jej ślady jednak bardzo szybko poszły inne firmy, które ubrały swoich pracowników w jednakowe uniformy.

Jak utożsamiać pracownika z firmą?

Jednakowa odzież firmowa to wyjątkowo skuteczny sposób na budowanie związku pracowników z firmą. Stroje przypominające służbowe umundurowanie nie tylko powodują zwiększenie szacunku klienta lub petenta względem pracownika firmy, ale jednocześnie wywołują silną więź pracowniczą. W wielu przypadkach odzież firmowa stanowi powód do dumy wielu pracowników, szczególnie tych, którzy zatrudnienie są w firmie cieszącej się dużym szacunkiem wśród otoczenia.

W ten sposób działa zasada tak zwanego zamkniętego koła. Pracownicy są zadowoleni z pracy w firmie cieszącej się dobrą opinią, zaś firma buduje sobie pozytywny wizerunek dzięki lojalnym pracownikom. Dodatkowo jednakowe stroje tworzą markę firmy.

Odzież z firmowymi nadrukami jako sposób na dobrą reklamę

Takie same ubrania służbowe działają nie tylko względem pracowników.Odzież firmowa z nadrukowanym znakiem firmowym może być wykorzystana jako niezwykle skuteczne gadżety reklamowe mające przynieść firmie wymierne zyski w postaci zwiększenia liczby potencjalnych klientów.

Dużym zainteresowaniem cieszą się zwykle koszulki bawełniane, bluzy z polaru oraz czapeczki z daszkiem, które wyjątkowo często są stosowane na branżowych targach handlowych, firmowych festynach i innych imprezach plenerowych. Podczas prezentowania firmy w trakcie wymienionych imprez, bluzki, bluzy i czapki z firmowymi nadrukami mogą stanowić atrakcyjne gadżety reklamowe, a także mogą być strojami pracowników prezentujących działalność przedsiębiorstwa.